عاشقانه







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





دلم ميخواد

 دلم ميخواد كه روزي صدهزار بار بهت بگم دوست دارم عزيزم


دلم ميخواد كه عمر و زندگيمو به پاي عشق خوب تو بريزم

دلم ميخواد كه از لباي گرمت گلهاي سرخ بوسه رو بچينم

دلم ميخواد جواب دوست دارم رو تو چشماي قشنگ تو ببينم

دلم ميخواد جواب دوست دارم رو تو چشماي قشنگ تو ببينم

دلم ميخواد كه روزي صدهزار بار بهت بگم دوست دارم عزيزم

دلم ميخواد كه عمر و زندگيمو به پاي عشق خوب تو بريزم
ILOVE YOU
MARYAM


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط سعید در 14:42 | |